top of page

Zespół.

Od samego początku Bednarska Szkoła Podstawowa Terytorium Mysłowicka stawia na budowanie silnego zespołu pedagogicznego

Nasza szkoła jest miejscem, w którym uczennice i uczniowie korzystając ze wsparcia nauczycielek i nauczycieli: planują to, co będzie się działo, jakie zadania będą realizowali w kolejnych tygodniach nauki, współpracują między sobą i realizują wspólnie projekty poszerzające ich wiedzę i umiejętności. Uczennice i uczniowie nie są tylko biernymi odbiorcami, ale są aktywnie angażowani w podejmowanie decyzji wpływających na codzienne funkcjonowanie szkoły.

 

Zbudowaliśmy i cały czas poszerzamy zespół, który rozumie, potrafi i chce pracować z dziećmi kształtując ich postawy, wpierając ich indywidualny rozwój i przekazując im wiedzę.

Dyrektorki

Maria Kotowska

Dyrektorka Bednarskiej Szkoły Podstawowej

Karolina Szczepańska

Wicedyrektorka Terytorium, nauczycielka informatyki

Ukończyłam studia „Informatyka dla nauczycieli szkół podstawowych” na Wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. Od dwóch dekad uczę informatyki w niepublicznej szkole podstawowej. Jestem wychowawcą i certyfikowanym tutorem. Mam też bardzo duże doświadczenie w planowaniu i organizacji pracy uczniów i nauczycieli w
szkole. Uzyskałam stopień nauczyciela mianowanego.


Interesują mnie nowe trendy w edukacji i pracy z dziećmi.  Świat rozwija się i zmienia bardzo szybko, a systemy edukacyjne ewoluują zbyt wolno, nie nadążając za bieżącymi potrzebami uczniów. Najważniejsze w mojej pracy jest budowanie relacji z dziećmi i ich rodzicami. Zaufanie i rozmowa są według mnie najlepszymi narzędziami rozwiązywania nawet najtrudniejszych konfliktów.


Już od dawna moim marzeniem było współtworzenie szkoły uczącej się. Dlatego ukończyłam studia „Edukacja spersonalizowana i zarządzanie oświatą” zorganizowane przez Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych oraz Instytut Dobrej Edukacji. Moją rolą w szkole jest koordynowanie pracy nauczycieli różnych przedmiotów oraz wdrażanie najnowszych rozwiązań metodycznych. Pomogą nam one wszystkim zmierzać do wyznaczonych celów edukacyjnych w przyjaznym uczniom i ich rodzicom miejscu. Ta koncepcja będzie przez nas ciągle rozwijana i udoskonalana.

 

Zależy mi, aby szkoła była miejscem, w którym uczniowie i uczennice mogą poznawać kim są, poprzez odkrywanie swoich pasji, ale także poprzez pracę nad tymi talentami, które dopiero odkryją. Chciałabym, aby poznawali nie tylko świat wokół siebie, ale także zastanawiali się, jaki chcieliby, aby był on w przyszłości i jakie znajdą dla siebie miejsce wśród społeczności. Każdy zasługuje na to, aby mógł uczyć się z innymi i od innych w sposób i w tempie dla niego odpowiednim. Dlatego najbliższa jest mi praca zespołowa, projektowa i doświadczalna. Edukacja jest moją pasją, traktuję ją jako drogę po której podążam z uczniami, ucząc się z nimi i od nich.

Anna Nowosad

Dyrektorka Terytorium

Jestem działaczką społeczną, prawniczką, menedżerką i instruktorką harcerską w stopniu
harcmistrzyni. W latach 2017-2021 zarządzałam największą organizacją wychowawczą dla dzieci i młodzieży w Polsce – byłam Naczelniczką Związku Harcerstwa Polskiego. Pracuję z dziećmi i młodzieżą od ponad dwudziestu lat – prowadziłam zarówno małe projekty skierowane do dzieci i młodzieży działających w jednej szkole jak i duże wydarzenia gromadzące młodzież z różnych stron Polski i z zagranicy. Uważam, że ogromną wartością w edukacji dzieci i młodzieży jest praktyczne podejście pokazujące jak wykorzystać zdobytą wiedzę oraz stwarzanie możliwości do dzielenia się dobrymi praktykami i sprawdzonymi pomysłami - byłam zaangażowana we współtworzenie takich międzynarodowych forów wymiany doświadczeń. 

 

Mam doświadczenie i umiejętności pozwalające na zbudowanie i prowadzenie silnego zespołu, który kieruje się wspólnymi wartościami i jest otwarty na doskonalenie swojej pracy i wprowadzenie w niej innowacji. Umiem budować zaufanie, rozwiązywać trudności, pokonywać wyzwania i motywować ludzi wokół do tego samego. Stawiam na otwartą komunikację i transparentność prowadzonych działań.

 

Od wielu lat zajmuję się wspieraniem rozwoju i doskonaleniem umiejętności młodych wychowawców w organizacjach pozarządowych. Uważam, że ciągła praca z wychowawcami dająca im wsparcie a także poszerzająca ich horyzonty jest niezwykle potrzebna, aby mieli oni motywację i energię do działania z dziećmi i młodzieżą. Jestem przekonana, że człowiek powinien uczyć się całe życie, bo tylko w ten sposób możemy najpełniej wykorzystywać nasz potencjał i nasze umiejętności.

Wychowawczynie

Katka Kwaśniewska

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, wychowawczyni klasy Głodne Króliki w roczniku Dobroduszki

Jestem nauczycielką, artystką-fotografką, psycholożką. Skończyłam I SLO Bednarska, Międzywydziałowe Indywidualne Studia Humanistyczne na UW oraz obroniłam doktorat na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
 
Urodziłam się w Polsce, ale wychowałam w Niemczech. Kilka lat mieszkałam w Hiszpanii oraz
przez dłuższą chwilę w Wietnamie i w Malezji. Języki obce są mi nieobce.
 
Jestem szczęśliwą mamą dwójki bardzo ciekawych świata dzieci. Cenię sobie rodzicielstwo
bliskości i porozumienie bez przemocy. Pracowałam w szkołach, szkołach językowych i
organizacjach pozarządowych w kraju i za granicą. Najbliższe jest mi uczenie się i nauczanie
poprzez działanie. Uwielbiam wszelkie prace plastyczne, robótki ręczne i większe konstrukcje.
Deszcz i śnieg mi niestraszne. Zakładam, że wszystko się da i ułoży. Z uśmiechem idę przez
życie. Uwielbiam uczyć się od dzieci i podtrzymywać ich naturalny optymizm.

Rozkoszuję się przebywaniem na łonie natury, w lesie i nad morzem. Z zamiłowania ćwiczę jogę,
wspinaczkę oraz różne formy tańca. Uwielbiam odkrywać świat bliski i daleki, w sztuce i kuchni,
a przede wszystkim podczas podróży z plecakiem. Szczególnie bliska mojemu serca jest Azja.
Przepadam za czarną czekoladą (ale FairTrade) oraz matchą we wszystkich postaciach. Od 20 lat
nie jem mięsa.

Aneta Szlaska

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, wychowawczyni klasy Włóczykijów

Mam na imię Aneta i jestem nauczycielką od ponad 8 lat. Powołanie do nauczania narodziło się z mojej wielkiej życiowej pasji jaką było harcerstwo. Bliskość natury, edukacja poprzez działanie to główne metody, którymi pracuję :). Działałam kilkanaście lat w różnych drużynach jako członek, kadra a później instruktor ZHP. Studiowałam pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną na Uniwersytecie Warszawskim oraz pedagogikę korekcyjną na Akademii Pedagogiki Specjalnej. W swojej pracy najbardziej cenię to, że codziennie ucząc, sama wyciągam wiele cennych życiowych lekcji. Moja wielką pasją są również książki, staram się by były one również obecne w życiu moich uczniów :).

Agata Steć

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, wychowawczyni klasy Misiaki-Słodziaki w roczniku Dobroduszki

Jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, absolwentką studiów z tej dziedziny w Warszawskiej Wyższej Szkole Humanistycznej oraz niedoszłą biolożką molekularną, która zamiast w laboratorium, odnalazła się w pracy z dziećmi. Mam również uprawnienia do prowadzenia terapii pedagogicznej w klasach I-III.

 

Z najmłodszymi działam wspólnie od ponad 20 lat. Początkowo, w ramach struktur ZHP, spędziłam 6 lat w kadrze jednej z warszawskich gromad zuchowych. Następnie, już zawodowo, pracowałam między innymi jako nauczycielka-wychowawczyni w kilku przedszkolach oraz w jednej z niepublicznych szkół podstawowych.

Jedną z moich fascynacji w pracy jest szeroko pojęty STEAM w edukacji, co oznacza połączenie i zastosowanie w praktyce szkolnej różnych dziedzin wiedzy, takich jak nauka, technologia, inżynieria, sztuka i matematyka. Lubię też korzystać na lekcjach z formy projektowej - uważam, że w ten sposób dzieci najlepiej rozwijają swoje zainteresowania, prezentują mocne strony oraz wzmacniają te trudniejsze dla nich obszary, pochłaniając przy okazji wiedzę i wcale nie czując tego, że się właśnie uczą. W pracy z uczennicami i uczniami kieruję się zasadami Pozytywnej Dyscypliny oraz korzystam z założeń Porozumienia bez Przemocy (NVC), bo mocno wierzę w to, co powiedział kiedyś prof. Jerzy Axer: „Nie ma edukacji bez relacji”.

 

W wolnych chwilach najczęściej można mnie znaleźć z książką w ręce, najlepiej blisko lasu i jeziora. Wieczorami układam puzzle, maluję albo gram - najczęściej w stare gry strategiczne i RPG, ale nie pogardzę też planszówkami i karciankami.

Agnieszka Tabaka

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej, wychowawczyni klasy Mrówkojadów

Jestem absolwentką studiów licencjackich na kierunku „Pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna” w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Od tego czasu uczestniczyłam również w szkoleniach, które poszerzały moją wiedzę pedagogiczną i pozwoliły na głębsze poznanie współczesnej wizji wychowania dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym. Ukończyłam między innymi: kurs Glottodydaktyki, szkolenie z terapii ręki I i II stopnia, Porozumienie bez Przemocy i Dziecięca Matematyka.

 

Doświadczenie zawodowe początkowo nabywałam jako wolontariusz wspierający rozwój dziecka z autyzmem. Następnie pracując jako pomoc nauczyciela w świetlicy szkolnej, a potem jako nauczyciel wychowania przedszkolnego w oddziałach „0” w szkole podstawowej. Kolejnym zawodowym etapem była dla mnie praca w warszawskich niepublicznych przedszkolach z dziećmi w wieku 3-7 lat.

 

Jestem otwarta na zdobywanie nowych doświadczeń. Jestem także wielką miłośniczką zwierząt, a przede wszystkim kotów. Czas wolny spędzam na wycieczkach rowerowych oraz bliższych i dalszych podróżach z plecakiem.

Nauczycielki i nauczyciele świetlicy i przedmiotowi

Magda Bravo

Nauczycielka zajęć praktycznych

Z wykształcenia psycholożka, z zawodu edukatorka. Moje doświadczenie zawodowe to ponad 20 lat pracy w niepublicznej szkole podstawowej, gdzie prowadziłam zajęcia praktyczne z szycia, gotowania, ogrodnictwa, animacji poklatkowej, stolarki. Uczyłam szycia w Bednarskiej Szkole Realnej. Poza pracą w szkole od dekady współpracuję ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty przy programach edukacji filmowej, współtworzyłam warsztaty dla różnych instytucji kultury, takich jak: Zachęta, Muzeum Polin, Dom Spotkań z Historią, Narodowy Instytut Chopina.

 

Mój ideał edukacyjny, to uczenie się w działaniu, łączenie treści teoretycznych z nabywaniem praktycznych umiejętności. Geometria kojarzy mi się z szyciem, a gotowanie z matematyką. Towarzyszę dzieciom (a czasem także dorosłym) w wzmaganiach z różnego rodzaju materią. Z radością obserwuję jak prace manualne wzmacniają nie tylko ciało i umysł, ale także ducha i więzi między ludźmi. Prywatnie jestem mamą dwójki dorosłych dzieci. Moim czasem po pracy dysponują dwa starszawe już koty.

Anna Fedorowicz

Nauczycielka, terapeutka pedagogiczna

Z wykształcenia jestem pedagogiem, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, animatorem społeczno – kulturalnym oraz terapeutą pedagogicznym. Posiadam wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Pracowałam jako nauczyciel – wychowawca w klasach 0 – 3, pedagog i terapeuta w Katolickiej Szkole Podstawowej oraz jako animator i instruktor zajęć w Centrum Wspierania Rodzin „Rodzinna Warszawa”. Jestem mamą trójki dzieci oraz nauczycielem z pasją. Cenię sobie pracę zespołową, bardzo lubię pracować z dziećmi, uczyć je poprzez zabawę i osobiste doświadczanie świata. Od dzieci czerpię inspirację do podejmowania nowych wyzwań. Moim podstawowym celem jest wzmocnić w wychowankach wiarę we własne możliwości oraz pomóc rozwinąć osobisty potencjał i ukryte zdolności. Zależy mi na rozbudzeniu w dzieciach ciekawości świata, samodzielności, wrażliwości na ludzi, przyrodę i sztukę. Moim marzeniem jest aby powszechnością stała się edukacja oparta na wzajemnym szacunku, bez oceniania i etykietowania, nastawiona na współpracę, eksplorację i ekspresję dzieci. Interesuję się pedagogiką Marii Montessori, Koncepcją Porozumiewania bez przemocy Rosenberga, Wychowaniem przez sztukę, Dramą i Bajkoterapią. W wolnym czasie jeżdżę na rowerze, zanurzam się w jeziorze, chodzę po górach, podążam leśnymi ścieżkami, obserwuję i fotografuję. Oprócz bycia w kontakcie z przyrodą, lubię słuchać muzyki, tańczyć i chodzić do teatru.

Marcin Giewon

Wychowawca świetlicy

Jestem absolwentem kierunku Filologia Germańska ukończonego na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II, a także pedagogiem specjalnym, oligofrenopedagogiem i animatorem czasu wolnego.


W Terytorium Mysłowicka wykonuję pracę nauczyciela świetlicy szkolnej która sprawia mi ogromną radość. Uważam, że „szczęśliwe dziecko to uśmiechnięte dziecko”. Dlatego moim głównym atutem są zabawy ruchowe poprawiające humor nawet w pochmurne dni.
 

Prywatnie jestem miłośnikiem kolei, komunikacji miejskiej i geografii.

Ada Milewska

Nauczycielka

Jestem absolwentką I SLO Bednarska i Pedagogiki na Uniwersytecie Warszawskim. Już w trakcie studiów zaczęłam pracować w szkole podstawowej, gdzie prowadziłam zajęcia popołudniowe.


Jestem trenerką „Odysei Umysłu” i od kilku lat prowadzę zajęcia, które rozwijają kreatywność i myślenie krytyczne. Od kiedy skończyłam liceum pracuję na obozach letnich jako instruktorka sportów wodnych, które uwielbiam. Zimą jeżdżę na snowboardzie. W wolnych chwilach gram w szachy i czytam książki, trylogię „Władca Pierścieni” znam na pamięć:) Praca z dziećmi sprawia, że nieustannie się rozwijam, poza tym jest to dla mnie po prostu
czysta radość.

Maja Nowak

Nauczycielka angielskiego

Jestem absolwentką Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. J. Korczaka i od kilkunastu lat nauczycielką języka angielskiego. Posiadam certyfikat Aptis General wydany przez organizację British Council, potwierdzający biegłą znajomość języka angielskiego (C w skali CEFR, Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego). Doświadczenie zawodowe zdobywałam między innymi w szkołach w Blackburn i Preston w Wielkiej Brytanii. Pracowałam z dziećmi i młodzieżą, które doświadczyły problemów w głównym nurcie nauczania z powodów społecznych, zdrowotnych lub emocjonalnych. Wspierałam edukacyjnie uczennice w ciąży i młode matki.


Nigdy nie wierzyłam w to, że bycie pod presją ciągłego oceniania i porównywania jest właściwą drogą edukacji. Doskonale rozumiem jak ważna dla młodego człowieka jest autonomia i nauka samodzielności. Wierzę, że wspierająca i przyjazna atmosfera w szkole daje o wiele więcej, niż stosowanie nagród czy kar. Inspiruje mnie pedagogika Marii Montessori i komunikacja w duchu NVC Marshalla Rosenberga.  Nauczam poprzez rozmaite aktywności: zabawę, gry językowe, czy śpiew. Ogromną satysfakcję daje mi radość uczennic i uczniów podczas moich zajęć. Nauka języka obcego, szczególnie w najmłodszych klasach powinna być doświadczeniem, które pozwala, aby nowe słówka i zwroty same wchodziły do głowy, a nie przymusem zapamiętania kilkudziesięciu rzeczy zapisanych do zeszytu przed sprawdzianem. 


Prywatnie jestem pasjonatką kolarstwa. Jeśli akurat nie spędzam czasu na rowerze to prawdopodobnie odpoczywam z mrocznym kryminałem w ręku. Uwielbiam dobrą kawę i roślinne jedzenie.

Paweł Rapa

Nauczyciel etyki

Jestem absolwentem Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Jako nauczyciel pracuję w szkole z dziećmi i młodzieżą od 15 lat. Uzyskałem stopień nauczyciela dyplomowanego. Dzięki pracy z dziećmi i młodzieżą nie odczuwam upływu czasu i z wielką radością staję z nimi do wspólnej zabawy, która również może być nauką. W swojej pracy inspiruję się wieloma postaciami nie tylko z zakresu filozofii. Wśród nich jest Janusz Korczak, który był geniuszem wyprzedzającym poglądami swoją epokę. Lekarz, pisarz, publicysta, działacz społeczny i pedagog z powołania, prekursor współczesnej myśli pedagogicznej. Już 100 lat temu pisał i uczył o tym, czego wiele z nas do dziś nie rozumie – o szacunku dla dziecka jako równej (a nie „niższej”) istoty.


Czas wolny lubię spędzać na łonie przyrody (nie ma znaczenia czy są to góry wysokie czy niskie, las czy woda) w gronie rodzinnym i przyjaciół.

Viktoria Dykhta-Kirff

Wychowawczyni świetlicy

Pochodzę z Ukrainy. Jestem nauczycielką z wieloletnim doświadczeniem. Ukończyłam studia w Państwowym Instytucie Pedagogicznym im. W.G. Bielińskiego w Mikołajowie uzyskując pełne wykształcenie wyższe w specjalności „Pedagogika i metody nauczania podstawowego” oraz uzyskałam kwalifikację „Nauczyciel szkoły podstawowej” (klas 1 3).

 

W lutym 2022 roku uzyskałam zaświadczenie Senatu Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, że stopień naukowy kandydata nauk pedagogicznych w zakresie specjalności: pedagogika przedszkolna został uznany za równoważny z polskim stopniem doktora w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika.
 

W swojej karierze zawodowej byłam: dyrektorką Centrum Rozwoju Dziecka, kierowniczką przedszkolnej placówki oświatowej oraz prezeską organizacji pozarządowej „Nasze Szczęśliwe Dzieciństwo” w Kijowie. Pragnąc dzielić się moją wiedzą i doświadczeniem napisałam pracę naukową p.t. „Książka dla rodziców. Dorośli w wychowaniu dziecka kreatywnego” a także podręcznik metodyczny „Kształtowanie kreatywności u starszych przedszkolaków”.

 

Jako osoba zaangażowana w samokształcenie w kwietniu 2022 rozpoczęłam naukę w Wyższej Szkole Nauk o Zdrowiu, na studiach podyplomowych na kierunku „Nauczanie plastyki i techniki w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych”.

 

Prywatnie interesuję się malarstwem, rysunkiem i muzyką, a wolny czas spędzam z moim psem Matyldą.

Marta Gąsiorowska

Nauczycielka współorganizująca kształcenie

Jestem absolwentką Wydziału Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego oraz Edukacji Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Janusza Korczaka. Od wielu lat pracuję jako nauczycielka edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Bardzo lubię swoją pracę. Jako cel swoich działań widzę zachęcenie dzieci do poznawania świata, odkrywania jego piękna i złożoności. Cenię sobie aktywizujące metody pracy i budowanie zgodnie współpracującego zespołu. W swojej pracy nie stronię od wyzwań. Z przyjemnością realizuję projekty edukacyjne, tworzę scenariusze zajęć, wyszukuję ciekawe propozycje dla moich podopiecznych. Mam doświadczenie w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym z dziećmi posiadającymi orzeczenia, między innymi prowadzenie klas 1-3 w szkole terapeutycznej. Lubię poszukiwać dla swoich podopiecznych odpowiadających im sposobów opanowywania kolejnych umiejętności. Staram się aktualizować i pogłębiać swoją wiedzę na temat możliwości wspierania dzieci odbywając kursy, szkolenia i studia podyplomowe, m.in. Treningu Umiejętności Społecznych, Terapii Behawioralnej, Edukacji oraz terapii dzieci w spektrum autyzmu.

Donata Jankowska-Konopka

Nauczycielka współorganizująca kształcenie

Jestem absolwentką pedagogiki na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Ukończyłam też podyplomowe Studia Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej z elementami terapii ped. oraz Studium Pedagogiki Waldorfskiej w Warszawie.


Od lat pracuję jako pedagog i nauczyciel, wiele lat pracowałam w szkołach i przedszkolach waldorfskich. Z mojego doświadczenia wynika, że liczne metody tam stosowane jak na przykład opowiadanie baśni, prace ręczne, prace w drewnie, mogą być dobrą metodą na rozwiązywanie wielu problemów rozwojowych i wychowawczych dzieci. Do tych metod należą też zajęcia ruchowe m.in. eurytmia, czyli forma ruchu pomiędzy rytmiką a tańcem.

 

Podczas mojego studium z pedagogiki waldorfskiej zetknęłam się z tą sztuką ruchu, którą się zafascynowałam i zaczęłam zgłębiać jej tajniki. Trzy lata temu rozpoczęłam studia w Wiedniu i jednocześnie uczyłam eurytmii w jednej z tamtejszych szkół. Zauważam jej dobroczynny wpływ na myślenie, uczucia i działanie dziecka, na jego kompetencje społeczne; funkcjonowanie w grupie, współpracę, tolerancję, uważność na drugiego człowieka, ale również na samego siebie. Dla pedagoga jest to też świetna okazja do obserwacji dziecka, która moim zdaniem jest podstawą do wszelkich działań pedagogicznych.

 

W swojej pracy jako nauczycielka wspomagająca, staram się być właśnie uważna na dziecko, widzieć jego potrzeby, które nie zawsze jest w stanie wypowiedzieć słowami. Cieszę się, gdy dzieci do mnie przychodzą, a ja mogę im pomóc.

 

Prywatnie jestem mamą dwóch synów. Uwielbiam rodzinne wypady za miasto, nieskazitelną naturę i wszelkie sporty wodne, szczególnie żeglowanie po bezkresnych morzach i
oceanach :)

Natalia Prokopiak

Nauczycielka religii

W 2009 roku ukończyłam z wyróżnieniem studia teologiczne na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Od tamtej pory, z przerwą na urodzenie i wychowanie syna, pracuję jako nauczycielka. W międzyczasie skończyłam również studia podyplomowe z „Edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z terapią pedagogiczną” na Uniwersytecie Warszawskim oraz „Nauczanie plastyki i techniki”.

 

W pracy z dziećmi i młodzieżą jestem zwolennikiem metod Pozytywnej Dyscypliny, wywodzącej się z psychologii indywidualnej Alfreda Adlera.

Moje negatywne doświadczenia wyniesione z własnej edukacji sprawiły, że już jako nastolatka wiedziałam, że chcę być nauczycielem i wiedziałam jakim nauczycielem nie chcę być.

 

Warszawianka z krwi i kości, ogromna miłośniczka kotów, wędrówek górskich, muzyki oraz kryminałów, których czytam ok. 70 rocznie ;) - „to cała ja, to właśnie ja”. 

Bogna Wojtkielewicz

Nauczycielka muzyki, logopedka

Muzyk, nauczycielka, edukatorka, tutorka, logopedka

Mój świat to świat dźwięków, ale najważniejszy jest w nim drugi człowiek. Od ponad 20 lat pracuję z chórami, a od kilkunastu jestem nauczycielką muzyki. Wiele lat pracowałam z wydawnictwami przy powstawaniu podręczników do muzyki i tym, co związane z nagraniami audio. Lubię pracować na styku różnych dziedzin sztuki i realizuję to prowadząc lub współprowadząc warsztaty muzyczne, muzyczno- plastyczne, animacji poklatkowej dla m.in. różnych fundacji i Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina. Od kilku lat pochłania mnie tutoring, który stał się w moim życiu kolejną możliwością wspierania innych osób. Świat jest dobry i piękny, a tango argentyńskie dodaje mu smaku.

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
bottom of page